čtvrtek 1. listopadu 2012

Chameleon Launcher na Ainolu Aurora II

Dnes jsem v rámci nudy vyzkoušel revoluční launcher jménem Cheameleon. Revoluční o něm říkají autoři, já se spíš přikláním k pojmu zajímavý.

Launcher se dá zakoupit na marketu Google Play za něco málo přes sto korun. Po nainstalování máte prázdnou plochu, na kterou můžete přidávat buď Chameleon widgety, nebo klasické. Výhoda Chemeleon widgetů je v tom, že perfektně sedí na mřížku ploch a vypadá to moc pěkně. Dole je poté lišta na aplikace.
Hlavní ideou launcheru je mít plochy rozdělené na pracovní, domácí, sociální atd. Přepínání má fungovat automaticky dle času, místa, nebo připojené wifi. Tuto funkci se mi ještě nepodařilo zprovoznit a tak plochy musím přepínat ručně.
Pokud je někdo bordelář jako já, tento launcher doporučuji minimálně vyzkoušet :-). Přikládám screeny dvou ploch.

Edit: automatické přepínání ploch nalezeno. Klikal jsem na informační a nikoli nastavující ikonu.



Žádné komentáře:

Okomentovat