pondělí 12. března 2012

Problémy s Aukrem

Dnes mi, jak jste si všimli v příspěvku pod tímto, přišel balíček od prodejkyně na Aukru. Měl v něm být nový, krásný, konečně doručený, prostě Ainol Novo7 Elf. Bohužel jsem se při rozbalování zarazil, uvnitř se nacházel Ainol Novo7 Advanced II. Někdo si řekne, to je krutej název, to musí bejt nějaká vymakanější verze. Ano, přesně toto mi tvrdila prodejkyně, když jsem jí (již značně nasrán) kontaktoval. Prý je to novější verze Elfa, protože Elf se již nevyrábí, což jsou kecy.
 Rozdíly tu ovšem jsou a kvůli nim jsem si připlatil za Elfa cca 500-700kč vůči Advanced II. Jaké to jsou? Jsou sice pouze dva, teda ty hlavní, ale jsou poměrně markantní.
1) Elf má 1GB RAM, což se dnes stává standardem HighEnd zařízení, ovšem Advanced II má "pouze" 512MB. Píši to v uvozovkách záměrně, protože i to dnes dostačuje, ovšem kdybyste si objednali Fabii TSI 77kw a oni Vám prodali verzi 63kw, také by jste nebyli asi nadšení.
2) Druhou věcí je displej. Můj exArchos měl rozlišení 800x480, které dostačovalo, ale chtěl jsem jít zase o něco vyšší level a Elf má rozlišení 1024x600 bodů. Takto se dostáváme opět k rozdílu, Advanced II má stejné rozlišení jako Archos tudíž 800x480. Rozdíl je cca 50ppi.
3) Maličkosti jménem příslušenství. V balení Elfa je redukce miniUSB→USB, HDMI kabel, nabíječka, USB kabel a sluchátka. V balení Advanced II je pouze nabíječka, usb kabel a sluchátka.

Toto je odkaz na prodejkyni- http://aukro.cz/show_user.php?uid=23348300
Nelze jí vytknout dobrou a velice rychlou komunikaci po emailu, ikdyž píše jako prase bez velkých písmen a náznaku tvorby vět. Ovšem toto se prostě nedělá, pokud si něco objednám, tak chci přesně to a ne něco, co je údajně lepší.

Ještě bych rád doplnil, že Advanced II není vůbec špatný tablet. Je rychlý, elegantní a zvládne i Shadowgun (modla nadupaných Android zařízeních). Ale toto jsem si opravdu neobjednal, chci svého Elfa a Advanced II prodávám. Toho jsem nakonec objednal na českém eshopu nejtablet.cz. Z toho eshopu mám velice pozitivní dojmy, velice ochotně se mnou komunikovali přes telefon a pokud nebyli dostupní, sami zavolali zpět. Až přijde Elf (teoreticky zítra, pokud to stihly na poštu do 17hod), tak začnu konečně testovat.

A ještě fotka, co mi dnes přišlo.

3 komentáře:

  1. Nejak nechapu proc jsi ji to nevratil a nenechal si vratit prachy.

    OdpovědětVymazat
  2. Nechtěl jsem to zase řešit debilně přes poštu.

    OdpovědětVymazat
  3. Kazdopadne si pani nezaslouzila tve "neutralni" hodnoceni. Pokud se nepletu, tak navic nebyla fer ani s dohodnutym typem baliku a postovnym...

    OdpovědětVymazat