neděle 30. října 2011

Proč nenakupovat věci z číny na Aukru

 Když si tak člověk projíždí český aukční server Aukro, nalézá spoustu zajímavý přístrojů, doplňků k PC, mobilním telefonům a další věcičky za překvapivě nízké ceny. Člověku většinou dojde, že zboží asi pochází z Číny nebo podobných zemí. Mne samozřejmě také toto zboží zaujalo a chtěl jsem si pár věcí koupit (chladící podložka k nbt, větráček do USB a podobné ptákoviny), ovšem po chvíly přemýšlení jsem si řekl "Proč? Proč bych měl podporovat ty české vykuky, kteří si k marži ještě napaří poštovné, když z číny je zdarma?".

 Tudíž jsem neváhal a vrhnul jsem se do světa googlu a hledal návod jak nakupovat z Číny. Našel jsem jich spousty, ovšem všechny pojednávali v podstatě o tom samém:  Založit Pay Pal (dále PP), přidat kartu/převést peníze, vybrat zboží, zaplatit a pak počkat až přijde. Tudíž, jsem si zmiňovaný PP založil, přiřadil kreditku (převod z karty je zdarma narozdíl od převodu na zahraniční převod na účet PP) a po potvrzení jsem mohl nakupovat.
 Na eshopu www.dealextreme.com (dále DX) najdete snad vše, co se dá sehnat na aukru (mobilní telefony, RC hračky, nářadí, PC příslušenství, auto příslušenství...a spoustu dalšího, jen se podívejte :-)) a mnohem víc, navíc za skvělé ceny. Udělal jsem tedy úvodní nákup "na zkoušku". Vybral jsem zboží, po naplnění "košíku" jsem se přesunul k platbě. DX mě přesměrovalo na stránky PP, kde jsem se přihlásil, potvrdil platbu a opět mne to přesměrovalo zpět na DX. DX si automaticky stáhne adresu z PP, tudíž není ji nutné vyplňovat pokaždé. Cca za tři dny mi přišel email se sledovacím číslem a poté, po asi 14 dnech byl balíček doma.

 Co z toho vyplývá? Pokud se nebojíte poslat peníze nějakému čechovi (nemyslete si, pokud není škoda přes 5k, policie se na Vás vyprdne), proč by jste je neposlali ověřenému eshopu s jistinou Pay Palu? Tudíž.....nepodporujte české "podnikatele" a nakupujte s rozumem :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat